понедељак, 26. мај 2014.

O navijačkoj grupi Nostalgia Canaglia (F. K. Kvartograd, Italija)

Nostalgija Canaglia (Prokleta Nostalgija) je ultras grupa iz Quartograda. Glavni cilj grupe je da podrži tim uz promovisanja ideala poput antifašizma, antirasizma i sportskog duha. Smatramo da se sa fašizmom mora boriti uvek i svuda: kako na stadionima tako i na ulici.
Ne zanima nas u kojoj ligi naš tim igra, mi ga volimo i osećamo dužnost da promovišemo vrednosti starog fudbala dok odbijamo mentalitet modernog koji se temelji isključivo na ekonomskoj moći.
Iz istog razloga mi smo protiv sistema kladionica koje transformišu najljepši sport na svetu, iz izvora zabave u izvor čistog ekonomskog prihoda.

 Mi nismo za sterilno rivalstvo između gradova, umesto toga promovišemo dijalog i udruživanje između različitih navijača, ujedinjenje u smislu borbe protiv političke represije. Mi smo pokrenuli političku kampanju o traženju identifikacionih brojeva sa policijskih uniformi, to u Italiji nije praksa. To je borba za sprečavanje zloupotrebe vlasti i ubistava od strane države.
Pobratimljeni smo sa klubom Spartak Leće i njihovim navijačima Brigata Manicomio, mi smo drugovi i drugarice, braća i sestre, na terenu, tribinama i na ulici.

prevedeno sa: Rebelultras

Нема коментара:

Постави коментар