среда, 8. јул 2015.

United of Manchester nastavlja da korača ka snovima!



Fudbalski klub Junajted of Mančester, osnovan 2005. od strane navijača Mančester junajteda koji se nisu složili sa prodajom slavnog kluba Amerikancu Malkolmu Glejzeru, napravio je novi podvig. Krenuo je iz desete lige i ove sedmice je posle novog koraka - dospeo među šestoligaše.

Fotografija nastala minule noći, kada se slavila šampionska titula. Treća u desetogodišnjoj istoriji kluba, a četvrto probijanje u viši rang...
Kada je počeo sa radom, činili su ga isključivo amateri, pa su u njemu igrali šofer, službenici i keramičari, a kada su uveli i polu-profesionalce, njihova najveća plata u klubu bila je 100 funti nedeljno. Sada imaju nove snove, jer su mnoge od njih - već ostvarili.
Tim koji je zbog ljubavi svojih članova nazvan i “mali Mančester” uspeo je da u svoje prve tri sezone prebrodi tri ranga takmičenja, ali je onda tavorio u sedmoj ligi, polu-profesionalnoj. U njoj je bio čas šesti, čas 13, da bi pre tri godine, dok je klub organizaciono rastao, počeo da se probija ka vrhu. Bio je u proleće 2013. treći, u proleće 2014. drugi, a po prvi put ove srede njegovi članovi mogu da kažu: "Šampioni smo sedme lige!". I jesu.
U utorak uveče pobedili su Stourbridž sa 1:0 pred 3.588 svojih navijača, sa kojima su i proslavili istorijski uspeh. A imaju ih oni nekoliko već, i pre ovog odlaska na nedostižnih "+5" uoči poslednjeg kola.
“Navijački Mančester” je želeo da, "jednog dana, kada bude prikupio novac" izgradi stadion u Njuton Hitu, na mestu na kome je pre više od 130 godina prvu utakmicu odigrao Mančester junajted. Taman kada su stvari počele da se dešavaju u tom pravcu, grad je odustao od podrške, mada su čelnici Mančestera najavili da bi mogli da pomognu izgradnju na nekom drugom mestu. Sad, da li je to bilo da se ovaj novi klub ne bi tako olako dovodio u vezu sa onim slavnim Junajtedom, ne znamo, ali - "Junajted of Mančester" je nastavljao da živi. I da sanja. Svaki član je dužan da plati godišnju članarinu od 12 funti. To je oko 17 evra. Toliko mora da plati, a koliko će još da doda, kao donaciju, na svakome je da odluči. No, koliko god da pokloni klubu, jedan član i dalje ima samo jedan glas kada se održavaju sastanci. Upravu čine njih 11 (pravi tim), koje ostali članovi kluba prethodno izaberu. Plaćeni su samo izvršni direktor i sekretar kluba.
Sam klub počiva i na sledećim principima:
 
  • Klub razvija snažne veze sa lokalnom zajednicom, želeći da bude dostupan svima, a da pritom nikoga ne diskriminiše
  • Klub se trudi da, kada je god to moguće, izbegne komercijalizam
  • Klub pristaje na sponzorske ugovore, ali ne i da sponzorski logo bude na dresovima
  • Klub je neprofitna organizacija

Uz takve principe, Junajted of Mančester je igrao na terenu, a van njega se uspravljao sve više. Umesto Njuton Hita, izgradnja stadiona za oko 4.500 ljudi počela je na poljani koju je Ser Edvard Tutal Brodharst poklonio 1920. u znak pobede u Prvom svetskom ratu. I, izgrađen je taj "Brodharst park", jer su navijači sakupili više od pet i po miliona funti, što putem svojih deonica, što preko razvojnih fondova, što preko skupštine grada, čak i putem jednog ozbiljnog zajma.
 
I, tako, korak po korak, ka snovima se ide.

1 коментар:

  1. Moje ime, Isabella Ethan Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me konačno nije napustio i preselio se u Kaliforniju da bude s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikada više neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla obuzdati bol koji mi je mučio srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uzrujana i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći svojoj bivšoj bivšoj da se vrati. Stoga sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije moj suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se tog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. Alabi. Toliko je moćan i odlučila sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Alaba bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da ona živi dugo pomažući svojoj djeci u trenucima potrebe, ako ste ovdje i trebate se vratiti bivšem ili je vaš muž prešao na drugu ženu, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni pravopisni kotačić. Ovdje je njegova kontakt adresa e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp/viber preko njegovog kontakta ispod +1(580) 373-2215 Hvala dr. ALABA.

    ОдговориИзбриши